TIVuri

Stop cadru(!) si zoom pe prostie

Posted on: aprilie 22, 2008

Marti seara… intr-un spatiu conventional pentru bauta, dar neconventional pentru o piesa de teatru (asta era si ideea!). Calcare in picioare, aer disipat… Dar, sa inceapa spectacolul!

O domnisoara se razbuna pe-o vioara.

El, un magician.

Ea, o asistenta.

El se ocupa de trucuri..

Ea se ocupa de.. ma scuzati, nu m-am prins.

Siii.. Stoooop cadruuuu! Ei inlemnesc. Lumini pe domnisoara cu vioara, scartzaie, bine, bine, asa, scartzaie mai cu talent! Of, n-ati fost in stare, domnisoara, sa invatati pe de rost 30 de secunde de note chinuite! Nu da bine portativul ala in cadru. Asa, asa.. Stop stop cadru!

Pfiiii! Ce sa vezi! Ei doi se pot misca din nou (sa fie Finalgonul?)! Acum se iubesc, acum se framanta, acum se imbarliga, acum se catara, acum se ascund… si li se falfaie. Doua carpe lungi negre.

Siii.. Stoooop cadruuuu! Ei inlemnesc. Lumini pe domnisoara cu vioara, scartzaie, bine, bine, asa…

Acum ei nu se mai iubesc. Sau doar el pe ea. Sau… dracu’ mai stie. Cert e ca are fiecare bucata lui de zmucituri, imbranceli, ne spargem nasul, ne dam cu capul, ne aruncam etc. Toate intr-un cadru de fier.

Tare ca fierul am ramas si eu.

Siii.. Stoooop cadruuuu! Ei inlemnesc. Lumini pe domnisoara…

E clar ca ceva grav s-a intamplat! Se plange. Si iar ne cataram, ne mai zguduim creierii. Am ajuns in varf! Ne prindem bine de carpe si, din varf, ne aruncam in cap!

Minunat! Domnuleee, ce final! Cum le-o fi venit ideea? Stiam eu ca trebuie sa rezist, sa ma abtin, sa ma tintuiesc locului si sa astept finalul. Mai vreaauuu. Bis! Bis! Bis! …Pana nu o mai ramane nimic.

Acum serios vorbind, am si eu cateva intrebari pentru… actori (mai cu juma’ de gura), dar si pentru publicul extaziat: Ati vazut vreodata un spectacol de dans contemporan? Ati auzit vreodata de Gigi Caciuleanu? In cazul unui raspuns negativ, ati aplaudat ca saracul magician si-a spart nasul? Sau ati apreciat momentele in care d-ra de la instrument se oprea din tortura?

Sau poate ca ati vrut si dvs… bis… dupa bis… dupa bis… la actul final. Atunci va inteleg! Din pacate, ne-au dezamagit.

Pastilutza Efervescenta

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Stop cadru(!) si zoom pe prostie"

come on.. de ce trebuia sa scrii asta. joi am si eu rezervare la spectacolul asta si acum sunt putin influentat. eu il cunosc personal pe magician si pot sa afirm ca este un actor foarte bun. acum… trebuie sa vad piesa. poate nu ii pune scenariul in valoare calitatile actoricesti.
ntz ntz ntz pastilutzo. rautate mica 😀

Sa nu te simti influentat. Si eu il cunosc pe magician. Si il felicit pentru (in) ce a putut da (cu capul) in acest spectacol. Sincer! Insa… acest spectacol nu a fost prezentat sub „semnatura” amatoriceasca. Si atunci, spunem adevarul, sau, ma rog, prezentam o opinie necenzurata. Normal ca am fost un pic rea si ironica in descriere, caci am inteles scenariul, ideea etc. (nu iti trebuie doctorat in arte…). Dar maniera de prezentare, de joc actoricesc (existent in primele 10 minute), de exprimare… au disparut dupa primul truc al magicianului. Ma intreb de ce nu au facut acest spectacol cu dansatori (fie ei si amatori, sau cursanti), si nu cu actori, ca sa iasa un spectacol mix (teatru-dans contemporan) bun. Asa, am avut parte de un pseudo-spectacol de teatru, cu pseudo-dansatori, si cu actori „la minut” (ma refer la cele 10 min).

hmm.. un actor in mod normal trebuie sa stie sa cante si sa danseze iar magicianul preda improvizatie… e insa de laudat ca oamenii astia chiar fac ceva pentru cultura. bine-prost dar fac. nu crezi? 🙂

Stii, sunt unele domenii facute pentru valoare. Nu sunt de acord cu sintagma „bine-prost, dar fac”. De aplaudat „facerea”, de fluierat valoarea. Corect: exista literatura, dans, muzica… arta, in general, proasta sau buna. Cand e buna, e arta. Cand e proasta…

:)) spectacolul asta a luat premiul la grup la gala tanarului actor de la mangalia.
1. eu nu am inteles legatura dintre inceputul ala cu prezentarea magicianului si a asistentei care te facea sa crezi ca urmeaza o-comedie-or-so si partea cu dansul.
2. dansul era cam chinuit
3. tipa cu vioara nu avea ce cauta acolo
4. gigi caciuleanu… e mai greu de digerat, dar macar el e profi

Lasă un comentariu

Top click-uri

  • Niciunul

Blog Stats

  • 2.192 hits